Mocht het ontvangen product niet aan de opdracht voldoen, dan:
- De ontvanger dient binnen 7 dagen na ontvangst EricSan op de hoogte te stellen van de tekortkoming via de webshop van EricSan.
- EricSan neemt daarna binnen 3 werkdagen contact op om de status van de producten te bespreken en te zoeken naar een wederzijds acceptabele oplossing.
Geen valide redenen om een product te retourneren zijn:
- De ontvanger blijkt een verkeerde bestelling geplaatst te hebben.
- Het product is te laat geleverd door de bezorgdienst.
- Men besluit om achteraf slechts een gedeelte van het product nodig te hebben.
- Het product is voor de klant gepersonaliseerd zodanig dat hergebruik vrijwel niet mogelijk is.
Valide redenen om een product te retourneren zijn:
- Het product is defect ontvangen.
- Het product is met een verkeerde hoeveelheid ontvangen.
- Het product is met een verkeerd onderdeel ontvangen.
EricSan zal na erkenning van bovenstaande en ontvangst van het volledige product:
- Pogen om samen met de klant te kijken of een alternatief product acceptabel is.
- Blijkt dat niet mogelijk te zijn dan wordt het aanschafbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op dezelfde rekening van de opdrachtgever als waarmee initieel betaald is.
17 september 2013, Best
Eric van der Linden
info@EricSan.nl